mirananita.reismee.nl

Welkom op onze Reislog!

Hallo allemaal,

Nou nadat we vorig jaar hadden geroepen dat dit toch echt de laatste vakantie richting Thailand was gaan we gewoon dit jaar nog een keertje in de herhaling

Tja die studie waar maar geen eind aan komt kostte toch wat meer tijd, en geld!, dan we van plan waren en toen Miran bedacht dat ze dit jaar haar 35ste verjaardag niet in korte broek kon doorbrengen sloeg de depressie toe. Anita had het plan opgevat om op 4 november, Miran haar verjaardag, de kachel op 30 graden te zetten, wat foto's aan de muur te hangen van een blauwe zee, een opblaaspalm naast de bank te zetten, de gootsteen vol laten lopen met daarin wat guppies waar Miran met haar snorkel in kon hangen, de katten in een kostuum van een baviaan te proppen en eten van de afhaal aziaat te laten bezorgen, echter dit bleek niet te voldoen

Dus vorige week last minute alsnog 2 vliegtickets naar Bangkok geboekt, we vertrekken 15 oktober en komen 10 november weer terug.

Net als de vorige jaren proberen we een beetje onze belevenissen in het verre oosten bij te houden zodat jullie ook een beetje vakantie hebben. Tja en we vinden het natuurlijk altijd leuk om dan van juliie te horen dat het hier 8 graden en stormachtig is en dat de regen tegen de ramen slaat. Genieten we nog meer

Over een weekje posten we dus zo af en toe wat verhalen en foto's op onze blog waar je dan automatisch een mailtje over krijgt. Voor nu gaan we de laatste dagen voorbereiden op onze vakantie, lekker de laatste stress, katten naar opa en oma, huis aan kant, laaste diensten op het werk, tassen pakken, etc. Jullie horen ons weer over een weekje wanneer we zo'n kleine 10.000 km naar het oosten zitten, tot dan!

Sawadee ka,

Miran & Anita

riena

Miran en Anita,
Heel veel plezier, en ik kijk uit naar jullie vermakelijke verhalen :) xxx

PaMa

De katten hebben het al prima naar de zin, nu jullie nog. Veel plezier en geniet ervan zolang het kan.

Groetjes PaMa

Bea en rien

Hai meiden geniet van deze vacantie dat hebben jullie zeker verdient liefs van ons

PaMa

We hebben geen 2e reisverslag ontvangen. Waarschijnlijk is daarmee iets niet goed gegaan.
Groetjes PaMa

Miran

hoi, we zijn nig aan het prutsen met het verslag. hebben ff pauze imdat hier anders stoom uit oren komt :)))))